Monday 10 April 2023

Bisnes Online Terbaik Malaysia –Bisnes Shaklee

 Bismillahirrohmanirrohim

Hai semua😊

Entri kalini Nadia nak kongsikan tentang bisnes yang Nadia dah join. Info tentang bisnes online juga ada yang pelbagai. Apa yang Nadia cerita nanti adalah apa yang Nadia sendiri lalui  sebagai pengalaman peribadi okay.

Nadia masa sertai bisnes Shaklee, Nadia tertarik pada website bisnes selepas dah rasai kebaikan produk. Alhamdulillah produk memang terbaik. Sesuai dengan tajuk entri, Bisnes Online Terbaik Malaysia –Bisnes Shaklee. Tapi, Kenapa pula dengan website? Jom baca💜

Pertamanya,  Nadia rasa wow seronoknya bila daftar ahli dan terus ada website atas nama sendiri. Kiranya bila nak beli produk boleh terus beli sendiri.

Kedua, Lagi seronok bila website tu percuma dan jika ada penyelenggaraan pun Shaklee akan uruskan. Ahli hanya tinggal guna sahaja.

Ketiga, Bila website improve jadi lagi baik daripada sebelum ni pun ahli tak dikenakan apa-apa bayaran dan terus guna lagi seperti biasa. Teramat menarik👍👍👍

Keempat, Segala info Shaklee kemaskini di website untuk dirujuk oleh ahli. Info produk, info tracking nombor pesanan produk, info bahan dalam produk, hasil kajian produk dan pelbagai lagi info hingga ahli rasa berilmu hehe.

Kelima,  Maklumat perkembangan ahli yang makan sendiri atau yang turut sama buat bisnes Shaklee juga boleh dilihat di Website. Boleh bantu kita stabilkan lagi network.

Keenam, website ni sangatlah mesra pengguna. Tak perlu hadiri kursus dulu pun. Selepas login terus guna sahaja.

Ketujuh, Shaklee juga senantiasa mengikuti perkembangan teknologi. Website Shaklee juga ada ChatBox yang lagi memudahkan ahli berinteraksi dengan pihak Shaklee💪

Nak lagi ka info website ni?Dah tujuh Nadia kongsikan hehe.

Okay Nadia sambung lagi sikit sebab kalo nak letak semua memang boleh jadi Novel Website Shaklee pulak.

Kelapan, Segala kelas yang disampaikan oleh Nutritionist Shaklee mengenai promosi produk atau bisnes juga ada di dalam website.

Kesembilan, urusan nak daftarkan ahli baru juga sangat mudah. Ahli baru boleh daftar sendiri dekat website Shaklee atau nak upline dia tolong daftarkan pun boleh juga. Ish ish senang sungguh.

Kesepuluh, Perkara paling best adalah website Shaklee ramai yang kata asal nak beli satu produk sahaja. Bila dah klik tengok-tengok beli sampai lima  pulak hahaha. Memang terbaiklah yang ni. Pengakuan ni dari downline Nadia sendiri.

Okay, dah cukup dah setakat 10 perkara best yang Nadia nak cerita tentang Website Shaklee ni. Ianya memudahkan untuk semua yang berminat mencuba Bisnes Online . Ingat Busines Online, ingat Website Shaklee ni ya. Gambar-gambar di bawah adalah serba-sedikit gambaran untuk para pembaca😊







Jika ada yang nak tahu macamana cara nak daftar percuma keahlian Shaklee atau nak cuba produk Shaklee boleh terus hubungi Nadia 👌  

http://wasap.my/+60134886961/SayaNakCubaShakleeJuga

#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023
#ShakleePerlis

No comments:

Post a Comment