Friday 26 May 2023

Renewal Mudah Dengan Shaklee

Bismillahirrohmanirrohim.

Hai semua, kali ini nak cerita Shaklee adalah sebuah perniagaan yang mempunyai akta jualannya. Setiap tahun, semua ahli yang ingin meneruskan keahlian perlu untuk perbaharui kembali status keahlian masing-masing. Menariknya adalah kaedah yang Renewal yang Shaklee sediakan😊

Sebelum kita bercerita tentang Renewal Mudah dengan Shaklee, kita tahu dulu bagaimana kaedah pendaftaran untuk menjadi ahli Shaklee. Ada dua cara:

Cara pertama adalah dengan membuat pendaftaran yuran Shaklee sebanyak RM35.00 sahaja dan anda terus dapat membuat belian produk Shaklee dengan harga ahli.


Cara kedua adalah dengan membeli produk promosi yang Shaklee berikan sekaligus keahlian percuma.Maksudnya anda beli produk promosi tersebut dan anda terus mendapat keahlian Shaklee. Contohnya seperti gambar di bawah.







Dah tahu kan cara menjadi ahli, okay sekarang kita belajar pula cara Renewal Mudah Dengan Shaklee.

Cara Pertama, adalah dengan membeli satu sahaja produk, maka secara automatik (secara PERCUMA) keahlian akan diperbaharui. Sebagai contoh, Nadia membeli satu tong ESP Shaklee seperti gambar di bawah maka Nadia terus dapat membuat renewal dengan mudah💚


Cara kedua pula ialah, ahli sediada boleh juga membuat belian produk yang ada promosi maka keahlian juga akan terus diperbaharui. Keahlian juga diperbaharui secara percuma.


Cara ketiga, sekiranya keahlian Shaklee sudah terlalu lama tidak diperbaharui (melebihi setahun ke atas), maka boleh mendaftar kembali dan hanya membayar RM35.00 sahaja.

Inilah perkongsian Nadia kalini tentang Renewal Mudah dengan Shaklee. Jom sama-sama pilih renew percuma dengan Shaklee 👍

#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#ShakleePerlis

Nak cuba vitamin ni boleh hubungi Nadia di http://wasap.my/+60134886961/SayaNakCubaShakleeJuga 👌



No comments:

Post a Comment