Saturday 18 March 2023

7 Sebab Kenapa Shaklee Supplements Terbaik di Malaysia

Supplements Shaklee adalah salah satu supplements yang menjadi pilihan rakyat Malaysia. Shaklee bermula di Malaysia sekitar tahun 1988 dan kini hampir 35 tahun lamanya Shaklee masih mempunyai penggunanya yang setia.

Nadia juga adalah salah seorang pengguna supplements ini. Bermula dengan Set Hamil yang diamalkan pada September 2013 dan kemudiannya mendaftar sebagai ahli pada 21 Januari 2014, Nadia konsisten amalkan hingga sekarang.

Nadia betul-betul seronok amalkan supplements ni dan kenalan Nadia yang amalkan juga tetap setia dengan jenama Shaklee. Jom kita ambil tahu 7 Sebab Kenapa Shaklee Supplements Terbaik di Malaysia ๐Ÿ’š

1.    Mesra alam sekitar dan pengguna

Pengurusan Shaklee amat menitikberatkan tentang kesan jangka panjang produk ini. Bahan-bahan yang digunakan adalah premium dan bekas untuk mengisi produk juga diberi penekanan agar mesra dengan alam sekitar. Selain itu, produk ini juga tidak diuji ke atas haiwan, tidak mengandungi gluten dan produk adalah Non GMO iaitu bahan yang tidak diubah secara genetik atau senang difahami bahan makanan yang tidak dicampur bahan kimia yang boleh memudaratkan kesihatan. 


                               Logo yang menunjukkan produk Shaklee adalah sangat berkualiti


2.    Penyelidikan yang sangat terperinci

Kajian yang dijalankan adalah terperinci di mana Shaklee sangat memastikan setiap bahan yang digunakan dikaji dengan teliti sebelum digunakan. Pelbagai jurnal berkaitan Shaklee Landmark Study juga dikeluarkan untuk pengguna memahami produk yang diambil. Anda boleh baca di sini bagi memahami dengan lebih jelas. Pastinya apabila produk ini dikaji dengan teliti ianya boleh dinikmati dengan lebih yakin.


3.    Team Pengurusan Shaklee yang Sangat Efisien

Shaklee Malaysia memiliki Presiden dan barisan Team Pengurusan yang sangat bersedia membantu Leaders untuk menjalankan perniagaan Shaklee dengan lancar. Hubungan yang dijalin juga sangat utuh dan mereka bersedia menerima pandangan Leaders bagi membantu ramai lagi rakyat Malaysia untuk menjadi pengguna produk ini dan mendapat khasiat yang terbaik.

    

 Barisan Team Pengurusan Shaklee bersama dengan Master Coordinator Shaklee sewaktu Shaklee menerima Anugerah Trusted Brand 2022 Gold Award Winner - Gambar dari Google-


4.    Anugerah Trusted Brand Gold Award Winner 2022

Shaklee telah dipilih oleh rakyat Malaysia sehingga berjaya menerima anugerah. Anda boleh melihat kategori yang dimenangi Shaklee di sini https://www.trustedbrands.asia/malaysia/showcase/Shaklee.asp


5.    Harga yang terbaik dengan bahan yang bermutu tinggi

Produk Shaklee yang berada di Malaysia boleh didapatkan dengan harga yang sangat berpatutan. Jika seseorang ingin menjadi ahli, dia berpeluang menikmati harga ahli yang jauh lebih rendah sehingga 21% berbanding mereka yang belum menjadi ahli. Sebagai contoh Set Kurus Shaklee ini hanya ditawarkan pada harga RM353.00 sahaja.

6.    Produk yang sesuai kepada semua golongan dan juga menyeluruh

Menarik๐Ÿ˜ Shaklee bukan sahaja sesuai diamalkan oleh orang dewasa atau warga emas tetapi Shaklee juga sesuai kepada kanak-kanak dan remaja. Selain itu, produk Shaklee juga terdiri daripada supplements, produk isi rumah seperti sabun basuh dan banyak lagi, produk penjagaan kecantikan kulit, dan pelbagai lagi yang boleh dicuba oleh rakyat Malaysia.

7.    Memiliki 1 Home Office dan 6 Cawangan di Malaysia

Jika anda ingin mendapatkan produk atau mencuba perkhidmatan lain yang Shaklee tawarkan seperti pemeriksaan kesihatan dan sebagainya, anda boleh mengunjungi Home Office Shaklee di Bandar Sunway. Shaklee juga memiliki 6 Cawangan di mana 5 di Semenanjung Malaysia dan 1 di Borneo. Kunjungi Shaklee yang terdekat Anda sekarang kerana pelbagai manfaat yang Shaklee sediakan kepada para pengunjung. 

Inilah antara 7 Sebab Kenapa Shaklee Supplements Terbaik di Malaysia๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#ShakleePerlis

Nak dapatkan duit raya awal dari Shaklee ni boleh hubungi Nadia di http://wasap.my/+60134886961/SayaNakCubaShakleeJuga ๐Ÿ‘Œ

   

No comments:

Post a Comment