Tuesday 16 May 2023

Set Hello New You Shaklee

Tahun 2022 yang lalu Shaklee dah tawarkan satu set yang sangat bagus untuk mereka yang ingin diet secara sihat. Banyak bulan juga Shaklee keluarkan set ni. Tahun 2023 ni Shaklee sekali lagi keluarkan set yang sama. Jom kita tengok apa yang ada dengan Set Hello New YouShaklee ni.




Ada 4 produk yang ditawarkan beserta hadiah-hadiah percuma bagi mereka yang membeli set ini.

Pertama, Herblax Shaklee. Peranan utama ialah Herblax akan membantu membersihkan usus. Ianya penting untut pastikan usus kita clean kerana ia memudahkan proses untuk usus menyerap nutrient-nutrien baik yang kita makan. Jika usus kotor (selalu sembelit) ianya akan membuatkan kita tidak akan mendapat khasiat dengan baik kerana proses penyerapan tidak berlaku dengan sepatutnya. Kebiasaannya orang yang selalu sembelit juga mempunyai toksin yang banyak di dalam badan.

Lecithin dan Omega Shaklee. Pentingnya Lecithin ini ia akan membantu untuk menyingkirkan lemak-lemak semasa proses penghadaman kerana ia berfungsi sebagai pengemulsi semulajadi. Omega pula membantu untuk bantu tubuh mengahadapi keradangan. Gabungan kebaikan Lecithin dan Omega ini dapat membantu untuk menurunkan paras kolestrol jahat, membantu menstabilkan tekanan darah, dan juga mencerdaskan fungsi otak.

Seterusnya adalah Cinch Shake Shaklee. Kelebihan Cinch Shake Shaklee adalah ianya protein yang dapat membantu untuk perut lebih kenyang dan tidak terlalu mengambil lebih banyak makanan karbohidrat yang lain. Kalian juga boleh melihat dengan lebih banyak info di https://www.shaklee.com.my/content/hello-new-you.

Nadia juga pernah ceritakan tentang set ni di sini. Sekiranya anda memang memiliki impian untuk sihat dan cergas serta cerdas di tahun 2023, jom sama-sama cuba Set Hello New You Shaklee. Seperti biasa dan selalunya, Nadia tetap nasihatkan untuk kita juga mengamalkan senaman dan menjaga pemakanan harian kerana gabungan semua ini insyaAllah menjadikan kita hamba Allah yang bukan sahaja nak sihat tetapi sangat mensyukuri setiap nikmat yang diberikan tuhan๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š

#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023
#ShakleePerlis

Nak cuba vitamin ni boleh hubungi Nadia di http://wasap.my/+60134886961/SayaNakCubaShakleeJuga ๐Ÿ‘Œ

No comments:

Post a Comment