Wednesday 9 August 2023

Kebaikan Vitamin E Shaklee

 Bismillahirrohmanirrohim.

Hai semua. Nadia ambil peluang untuk kongsi pula tentang Vitamin E. Vitamin E adalah vitamin antioksida dan ia penting untuk mengekalkan kesihatan yang lebih baik. Jantung manusia adalah organ utama yang perlu diberi penjagaan rapi. 




Antara nutrient yang bagus untuk jantung adalah CoQ10, Omega 3 dan juga VitaminE. Pengambilan harian Vitamin E yang mencukupi dapat melindungi diri daripada penyakit jantung.


Kandungan bahan premium dalam Vitamin E Shaklee. Kini dengan pembungkusan yang baharu dan kualiti yang terjamin.

Selain itu, Vitamin E dapat meningkatkan kualiti sperma di mana membantu struktur sperma agar lebih sihat dan sempurna, pergerakkan sperma dalam arah yang betul dan pengurusan andropaus yang lebih baik. Pengambilan Vitamin E yang konsisten dapat meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang mencukupi.

Vitamin E juga bagus kepada wanita. Salah satu fungsi Vitamin E adalah membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedutan, garis halus, parut dan bintik penuaan. Malah Vitamin E dapat meningkatkan kesuburan wanita. Ia bertindak sebagai antioksida anti-penuaan untuk menyokong kualiti telur, meningkatkan mukus serviks untuk menjadikan sperma lebih mudah hidup lebih lama dan membantu telur yang tersenyawa terus melekat pada dinding rahim.

Sedikit tambahan lagi, Vitamin E juga amat baik untuk memperbaiki arthritis dan mengurangkan kesan parut. Sempena bulan Ogos bulan kemerdekaan Malaysia, Shaklee menawarkan promosi Vitamin E Shaklee kepada kita semua. Harga promosi sangat menarik kerana harga sebelum promosi adalah seperti berikut :

Harga ahli untuk sebotol Vitamin E : RM128.00

Harga pasaran untuk sebotol Vitamin E : RM160.00

Di bawah adalah pakej promosi Vitamin E yang ditawarkan. ๐Ÿ˜Ž




Menarik sekali harga pakej promosi Vitamin E Shaklee. Jom sama-sama kita ambil peluang ini. Setakat ini dahulu Nadia berkongsi tentang kebaikan Vitamin E. InsyaAllah jumpa lagi untuk perkongsian akan datang.



#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#ShakleePerlis

Nak cuba vitamin ni boleh hubungi Nadia di http://wasap.my/+60134886961/SayaNakCubaShakleeJuga ๐Ÿ‘Œ




No comments:

Post a Comment