Sunday 5 March 2023

9 Sebab Kenapa Komuniti Perniagaan Shaklee Sangat Best

Berniaga Shaklee ni best ka atau best sangat? Ya ini antara yang selalu ditanyakan pada Nadia. Setelah berhenti kerja, Nadia memilih untuk teruskan berniaga Shaklee dari rumah sambil menguruskan keluarga tersayang๐Ÿ’•

Mengenali supplement Shaklee pada September 2013, dan akhirnya mendaftar menjadi ahli pada 21 Januari 2014. Kini Alhamduliilah masih amalkan Shaklee sambil berniaga๐Ÿ˜Š Ilmu berniaga memang perlu sentiasa ditingkatkan untuk kualiti diri sendiri yang ingin menjadi seorang SuriBisnes.

Ok jom kita tengok apa yang Sangat Best tu ๐Ÿ˜ป

1. Fleksibiliti

    Bila menjadi suri rumah sambil berniaga, fleksibiti ni sangat membantu. Contohnya nak ikuti kelas produk atau berniaga biasanya diadakan pada waktu yang sesuai dan boleh diulang dengar di mana-mana.

2. Kelas berkaitan produk dan Perniagaan

    Sentiasa ada kelas bagi meningkatkan ilmu sebagai Shaklee Independent Distributor (SID). Paling best lagi bila ada pula hadiah-hadiah disediakan di dalam kelas dan Nadia sendiri pernah dapat hadiah ๐Ÿ˜ƒ


(Dapat hadiah produk Shaklee, best)


3.    Web Shaklee yang canggih

       Ini antara yang paling Nadia rasa seronok. Sistem Web Shaklee yang sangat mudah dan semuanya dikendalikan dengan terbaik oleh Pihak Pengurusan Shaklee๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

            

      (Web Shaklee)


4.    Yang ni jawapan Nur sebab dia kata Mama baik. Hehe Sebenarnya Nur nak bagitau yang mama sambil berniaga sambil boleh layan dia main. Tanggungjawab terhadap keluarga tetap dilaksanakan. Allahul Musta'an.



        (Bersinar betul laptop ni hehe, sambil masuk kelas sambil teman Nur main)


5.    Nutritionist Shaklee

       Shaklee menyediakan Nutritionist yang berpengalaman dan selalu membantu cara pengambilan vitamin dengan lebih baik. Selain itu, pihak Nutritionist juga mengadakan kelas-kelas untuk memberi info tentang apa yang terkandung di dalam setiap produk yang dikeluarkan oleh Shaklee. 


6.    Upline atau Super Upline yang supportive

       Kiranya jika kita ada kemusykilan dalam berniaga Shaklee, boleh rujuk pada Upline๐Ÿ˜˜ Upline juga adalah rakan, teman untuk bercerita dan mentor. Upline akan tunjukkan jalan terbaik dalam nak mencapai kejayaan sebagaimana yang telah dia lalui. Menariknya hubungan yang bermula sebagai stranggers ini boleh menjadi akrab.


7.    Bonus 

       Menariknya di dalam Shaklee, tidak mustahil bonus seorang downline boleh mengatasi bonus upline. Apa yang penting siapa yang lebih berusaha dan bersungguh-sungguh ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช. Ianya sistem yang sangat adil.


8.    Pengiktirafan yang tiada tara dari Pihak Pengurusan Shaklee

       Shaklee begitu menghargai setiap kerja buat para Shaklee Independent Distributor (SID). Pelbagai kategori penghargaan yang Shaklee berikan di Business Leader National Conference (BLNC). Terlalu banyak pengiktirafan yang Shaklee senaraikan. Oh, so special๐Ÿ’“


(Setiap tahun Shaklee akan memberikan pengiktirafan kepada semua Business Leaders yang berjaya mencapai target)


9.  Produk yang dikeluarkan Shaklee adalah Beyond Organic dan Berkualiti

Shaklee juga adalah sebuah syarikat yang sentiasa membuat penyelidikan pada setiap bahan dan produk sebelum ianya dipasarkan. Ini membuatkan setiap produk Shaklee mendapat tempat di hati penggunanya kerana kualiti yang sangat baik. 





(Award yang diterima oleh Shaklee, Tahniah ๐Ÿ‘)



Inilah antara 9 Sebab Kenapa Komuniti Perniagaan Shaklee Sangat Best, haa tunggu apa lagi jom sama-sama sertai komuniti Shaklee ni untuk tahun 2023๐Ÿ˜.


#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

No comments:

Post a Comment